تجهیزات توزین وانتقال سیمان

نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

باسکول سیمان

بچینگ پلانت یا ایستگاه مرکزی بتن ، اسم یک مجموعه ای میباشد که بتن تولید میکند در واقع خط تولید بتن را بچینگ پلانت میگویند. هر مرحله از ریزش بتن را یک بچ مینامند. و چون این دستگاه پشت سر هم بتن تولید می کند به آن بچینگ پلانت می گویند. بچینگ پلانت شامل 3 دسته میشود: 1بچینگ پلانت خشک 2 بچینگ پلانت تر 3 بچینگ پلانت تر و خشک در اینجا ما به تجهیزات خط بچینگ پلانت به نام باسکول سیمان میپردازیم:
این سیستم دارای دقت و حساسیت بالا در وزن کردن سیمان می باشد. این سیستم کنترل دقیق بر روی مصرف مقدار سیمان دارد . ازآلوده شدن و هدر رفتن سیمان درمحیط جلوگیری می کند.
شرکت طلایی نوین را در اینستاگرام دنبال کنید talaeinovin@

اسکرو سیمان

بچینگ پلانت یا ایستگاه مرکزی بتن ، اسم یک مجموعه ای میباشد که بتن تولید میکند در واقع خط تولید بتن را بچینگ پلانت میگویند. هر مرحله از ریزش بتن را یک بچ مینامند. و چون این دستگاه پشت سر هم بتن تولید می کند به آن بچینگ پلانت می گویند. بچینگ پلانت شامل 3 دسته میشود: 1بچینگ پلانت خشک 2 بچینگ پلانت تر 3 بچینگ پلانت تر و خشک در اینجا ما به تجهیزات خط بچینگ پلانت به نام اسکرو سیمان میپردازیم. اسکرو سیمان دستگاه لوله مانندی است. که جهت انتقال سیمان از سیلو به باسکول سیمان و از باسکول به مخزن مورد نظر میرود . شرکت طلایی نوین را در اینستاگرام دنبال کنید talaeinovin@